שיעור ציור פרטי

למי שמחפש פעילות מיוחדת בחופשה זה בול

תאמו איתי את מועד השיעור הפרטי שלכם

למה זה כדאי?

בכל שיעור פרטי / סדנת ציור חד-פעמית מתחדשים ומתנסים בטכניקה או ברעיון חדש, מיישמים ומסיימים יצירה, אותה לוקחים הביתה. אנו מציירים תמיד באקריליק על קנבס ומעת לעת מוסיפים מדיות אחרות. מה שנקרא בשפה המקצועית מדיה מעורבת. במהלך השיעור/הסדנה תרכשו גישה חדשה לפתח ציור. הפנמתם? נהדר! אז לכו על זה וציירו בבית בטכניקה שלמדתם אינספור ציורים. מיציתם ובא לכם משהו חדש? זה הזמן לקבוע שוב שיעור פרטי / סדנת ציור חד-פעמית ולהתחדש בדרך אחרת בה ניתן לפתח עבודת אמנות.

הרעיון של 'הציור של' זה לתת לכם כלים ועוגנים, כדי שתוכלו 'לשחות לבד' ולהתפתח בקצב ובזמן המתאים לכם. כל זאת ללא התחייבות על בסיס שבועי. מתאמים שיעור/סדנה רק כשנוח ומתאים.

בשיעור הפרטי שלכם, אתם קובעים באיזו סוג עבודה תרצו להתנסות מתוך מבחר של כ-30 טכניקות ורעיונות שאציג בפניכם בסטודיו. חשוב לבחור עבודה שמתאימה לגילכם ושתוכלו להתמודד עימה גם ללא נסיון קודם.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

בהתאם לגילכם ולזמן העומד לרשותנו נבחר את הפורמט המתאים על מנת שתצליחו לסיים את היצירה שלכם עד תום השיעור ותקחו אותה עמכם. כמובן שאם לא סיימתם עבודה תוכלו להמשיכה או בבית או במסגרת שיעור פרטי נוסף.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

בכל שיעור פרטי תתנסו בטכניקת ציור שונה שתוכלו לפתח בדרך ובצבעוניות שהיא רק שלכם. ככל שתצברו יותר טכניקות, כך תוכלו לפתח את הקו שלכם ואולי אפילו להמציא מתישהו את הטכניקה המיוחדת לכם.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

כנסו לגלריות התלמידים והתרשמו ממגוון האפשרויות שתלמידי הרבים, גדולים וקטנים, יצרו עימי לאורך 13 שנות פעילות אינטנסיבית. בלחיצה על 'ליזה לוט' תוכלו לקרוא אודותי.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

לשיעור הפרטי שלכם אינכם צריכים להביא דבר. כל החומרים והכלים מסופקים במקום כולל הקנבס. אנו עובדים בעיקר על בסיס אקריליק ומעת לעת מוסיפים טכניקות אחרות (MIXED MEDIA). לפדנטים מבינכם מומלץ בזאת להביא סט מכחולים אישי.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

את השיעור הפרטי אתם יכולים לחלוק עם בני משפחה או חברים כמפורט להלן. זה מאפשר לכם לקבל שיעור ציור באותה איכות אך במחיר נמוך יותר. אז מי מוזמן לחלוק שיעור פרטי?

– הורה עם עד 3 ילדים שלו מגיל 5-8

– שני הורים כל אחד עם ילד אחד

– שני משתתפים מגיל 9 ומעלה

מחירו של שיעור ציור פרטי בן שעה וחצי שלמות (90 דק') ליחיד – כולל שימוש בכל החומרים וציור על קנבס – 300 ש"ח. כשחולקים שיעור פרטי, תוספת של 20 ש"ח עבור כל משתתף נוסף. מקסימום 4 משתתפים.

למבוגרים מומלץ שיעור בין 120 דקות ומחירו 400 ש"ח.

– על סידרה בת 6 שיעורים רציפים תנתן הנחה בגובה 10%.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

את השיעור הפרטי שלכם אתם יכולים להזמין בכל פעם מחדש, בקצב ובמועד המתאים לכם וזאת גם הזדמנות נפלאה להכין מתנה אישית יקרת ערך לאדם קרוב.

אם באתם לשיעור בודד והחלטתם על סידרה בת 6 שיעורים, יחשב השיעור הראשון כחלק מהסידרה.

הציור של | www.ha-tziyur-shel.com

הרשמה לשיעור ציור פרטי - אופן ודרכי ההתקשרות

 

צעד ראשון : יש להתקשר על מנת לתאם מועד נוח לכל הצדדים.

צעד שני: יש לשלוח מייל "הזמנת שיעור פרטי", לציין שם מלא, כתובת, טלפון, לפרט את המועד ומשך השיעור שתואם טלפונית.

צעד שלישי: תקבלו מ"הציור של" דרישת תשלום ממוספרת אותה יש לשלם עד 72 שעות לפני מועד השיעור המבוקש. תשלום השיעור מאשר את קיומו.

צעד רביעי: התשלום אך ורק בהעברה בנקאית כנגד דרישת התשלום. יש לציין את מספר דרישת התשלום בטופס ההעברה.

צעד חמישי: עם קבלת התשלום תישלח אליכם קבלה שמהווה גם את אישור השתתפותכם.

צעד שישי: לבוא לשיעור בראש פתוח, אחלה מצברוח ולהנות!

שימו לב:

• בדחיית/ביטול שיעור בתוך 72 שעות ממועדו תחוייבו במלוא התשלום גם אם לא התקיים השיעור בפועל, אלא אם כן תמציאו בכתב הוכחה ברת תוקף על מצב חירום.

בקרו בפייסבוק